Live demo

Stig ombord på vores demonstrationsløsning og få et hurtigt overblik over hvad Documendo’s produkt “Document-Engine” kan.

Selvebetjeningsløsningen “https://documendo.document-engine.dk” er stylet med Documendo’s brand, og har to tilgængelige dokumenter:

  • Til privat – Specialfuldmagt
  • Til erhverv – Lånebevis

Vi  er klar til at oprette en lign. løsning site til jer, med jeres brand og de dokumenter i ønsker at sætte strøm til.

Kontakt os for et uforpligtende tilbud.

 

Guided tour

1. Forsiden: På forsiden findes en beskrivelse af selvebetjeningsløsningens funktionalitet samt skiftende billeder i toppen med budskaber til brugeren. Vælg fx. “Privat” fra menuen i toppen eller “Start privat” fra knappen i bunden for at oprette et dokument.

 

 
2. Vælg dokument: Vælg det ønskede dokument i listen af dokumenter. I denne demonstrationsløsning er det kun muligt at vælge “Specialfuldmagt”. Vælges knappen “Info” til dokumentet, vises en beskrivelse af hvad en “Specialfuldmagt” er. Vælges knappen “Opret” vil dokumentet blive oprettet og vist. I denne guide vælger vi at klikke på “Info”.
 
3. Dokument detaljer: I dokumentets detaljer, vises en kort beskrivelse, der typisk også indeholder information om hvor lang tid dokumentet tager at udfylde. Under “Opret” knappen findes en detaljeret beskrivelse, der typisk indeholder information om hvornår dokumentet kan benyttes samt eksempler herpå. Klik på knappen “Opret” for at starte udfyldelsen af en specialfuldmagt.
 
4. Udfyld spørgeskema: Til hvert spørgsmål er det muligt at vise en video. For at demonstrere funktionaliteten har vi tilføjet en video med et irrellevant indhold. I menuen til højre kan man følge med i hvor langt man er kommet. Udfyld alle inputfelterne og klik på knappen “Næste”. Gentag dette indtil alle spørgsmål er udfyldt.
 
5. Overblik af besvarelser: I overbliksbilledet kan man gennemgå alle sine besvarelser. Hvis ikke de er tilfredsstillende, kan man klikke på knappen “Ret” ud for den enkelte besvarelse for at komme direkte til den. Når besvarelserne er kontrolleret, så klik på knappen “Afslut” i bunden for at komme videre til oprettelse af bruger.
 
6. Opret bruger: Hvis brugeren allerede i spørgeskemeat har indtastet værdier til fornavn, efternavn, e-mail og telefonnummer, vil de være autoudfyldt ved brugeroprettelsen, og det vil kun være nødvendigt at indtaste et password. Dette er tilfældet for i dette eksempel, så derfor skal der blot indtastes et password. Klik følgende på knappen “Registrer” for at oprette brugeren og komme til “Mine dokumenter”.
 
7. Mine dokumenter: Det oprettede dokument vises med information om dennes status og mulige handlinger. Har man oprettet flere dokumenter, vil de blive vist under hinanden. Det er muligt at “Genåbne” dokumentet i 30 dage for at rette sine besvarelser, downloade dokumentet eller købe det. Klik på knappen “Download demo Pdf” for at downloade dokumentet i en demonstrationsvisning. Dokumentet downloades og vises nu i bunden af browseren, og kan åbnes på vanlig vis.
 
8. Downloaded dokument: Dokumentet vises med de afsnit der er relevante i forhold til brugerens besvarelser. Systemet er indstillet til kun at vise halvdelen af dokumentet før afregning. Derfor vises et blåt informationsområde i bunden af dokumentet, der beskriver hvorfor den resterende del af dokumentet ikke vises.