Vælg imellem tre forskellige modeller i forhold til hvor mange brugere og dokumenter du ønsker automatiseret. Kontakt os hvis du har flere end fem kontrakter, så skræddersyr vi en Enterprise model, der er tilpasset dine behov.
- Starter
- 495 kr.
pr. månedTil den mindre virksomhed med én kontrakt - 1 automatiseret dokument
- 1 bruger
- +85 kr. per ekstra bruger
- 3 Digitale signaturer / mdr.
- 8 timers opsætning
- Ubegrænset brug
- Eksporter til Word
- Eksporter til Pdf
- Rådata i Excel
- Dokumenter i mail
- Integration til CRM
- Eget design
- Reviewproces
- Business
- 795 kr.
pr. månedTil den lidt større virksomhed med to kontrakter - 2 automatiserede dokumenter
- 3 brugere
- +75 kr. per ekstra bruger
- 5 Digitale signaturer / mdr.
- 15 timers opsætning
- Ubegrænset brug
- Eksporter til Word
- Eksporter til Pdf
- Rådata i Excel
- Dokumenter i mail
- Integration til CRM
- Eget design
- Reviewproces
- Premium
pr. månedTil den større virksomhed med mange kontrakter- 5 automatiserede dokumenter
- 5 brugere
- +65 kr. per ekstra bruger
- 10 Digitale signaturer / mdr.
- 30 timers opsætning
- Ubegrænset brug
- Eksporter til Word
- Eksporter til Pdf
- Rådata i Excel
- Dokumenter i mail
- Integration til CRM
- Eget design
- Reviewproces
* Alle priser er angivet eksklusiv moms og er bindende i 12 måneder.
Vi kan skræddersy en model, der er tilpasset din forretning.
Antal dokumenter og brugere
Har du mange kontrakter er det ikke noget problem. Vi kan automatisere ligeså mange kontrakter/dokumenter som du har behov for, ligesom vi give adgang til alle de brugere du ønsker.
Løbende opdatering
Vi kan også tilbyde løbende opdatering af dit automatiserede dokument hvis du ikke ønsker at foretage opdateringerne selv.
Kan jeg selv opdatere et automatiseret dokument?
Når din kontrakt er blevet automatiseret får du fuld adgang, så du selv kan foretage opdateringer i vores Designer. Vi kan også hjælpe dig med opdateringer, så du ikke skal bekymre dig om teknikken i maskinrummet. Kontakt os hvis du ønsker hjælp til opdateringer.
Kan jeg bestille flere digitale signaturer?
Ja, kontakt os, så justerer vi antal dine månedlige digitale signaturer efter dit behov.
Hvornår aktiveres mit abonnement?
Dit abonnement aktiveres først når dine dokumenter er blevet automatiseret.
Kan jeg skifte abonnement eller afbestille når jeg vil?
Ja, du kan frit skifte abonnement efter bindingsperioden på 12 måneder. Du kan dog altid skifte til en større model eksempelvis fra Standard til Premium.
Abonnement kan opsiges med 3 måneders varsel til udløbet af en kalendermåned.